Česká výtvarnice Míla Fürstová se po úspěchu s přebalem alba britské skupiny Coldplay vrhla do spolupráce se značkou Mattoni. O tisk se postarali v kolínské OTK GROUP.

Spolupráce to není nikterak náhodná. Právě Mattoni podpořila dokument režiséra Petera Hirjaka Křídla pro Coldplay, pojednávající o této úspěšné Češce a její dvouleté spolupráci a přátelství s britskou hudební legendou. Designem alba Ghost stories s ikonickými křídly se dostala do podvědomí i české laické veřejnosti, přestože jako designerka působí přes dvacet let.

Pro společnost Mattoni Fürstová navrhla limitovanou edici etiket minerálních vod a jejich známé reklamní orly u českých silnic proměnila v umělecká díla. Mattoniho orel pro ni znamená výtvarný návrat do Čech a téma návratu se proto stalo stěžejní i ve výtvarném zpracování samotného orla na etiketě.

Etiketa je unikátní nejen z hlediska výtvarného, ale i z hlediska tiskařského. Je totiž tištěna hlubotiskem, který patří v současné době mezi nejkvalitnější tiskové technologie. Zároveň dokáže zachytit i nejjemnější detaily, které jsou potřebné pro celkové vyznění designu etikety. Společnost OTK GROUP je velice potěšena, že se mohla na tomto významném projektu podílet a přispět k zachycení jedinečného ztvárnění orla na etiketě svým precizním tiskem.